lördag 2 juli 2011

Lite fiske från denna vecka!

Halloooojj! Har varit lite off som ni märkt, både från bloggandet och från fiskandet.

 Och nu denna veckan har jag varit på farmor och farfars land med brorsan. Har fiskat en hel del, men som alltid, inte så bra fiske "/ Men jag är inte ensam, farfars kompis "K-G" som har bott här ett jäkla tag, och som har fiskat mycket, har också haft dåligt fiske dom senaste 2 åren. De sägs att ph-värdet i vattnet är lite småsurt. men aja, thats life liksom. Men lite fisk har jag iallafall fått!

Shit vad fina dessa små varelser är!



Små gäddor fick jag också, väldigt fin täckning!

Riktigt vacker kväll på sjön, Iphone´s kamera är väldigt bra faktiskt! trodde jag inte ;)

Har några mer foton, men det är inte så mycket att se på.

Ny update kommer väl nästa vecka någongång!

Skitfiske på er! HA D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar